نوجوانان معمولا دلایل محکم‌تری نسبت به کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی دارند؛ اما از طرفی هم از درس فراری هستند. بنابراین آموزش به این گروه سنی نیازمند تخصص و متدهای آموزشی خاص خود می‌باشد.

ما در تیم آموزشی دیجی زبان، از متخصصین حوزه‌ی آموزش به نوجوانان دعوت به همکاری کرده‌ایم و زیر نظر کارشناس آموزش تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را با بیشترین بازخورد و در فضایی جذاب و دوستانه به نوجوانان عزیز ارائه دهیم.

کلاس زبان انگلیسی نوجوانان

منابع و کتاب‌های آموزشی در کلاس‌های نوجوانان

  • متریال‌های آموزشی تنها به کتاب ختم نمی‌شوند و انواع منابع آموزشی سمعی و بصری متنوع و جذاب در کنار کتاب اصلی توسط کارشناسان آموزش ما انتخاب، طراحی و ارائه شده‌اند.
  • در کلاس زبان آنلاین نوجوان، کتاب‌های مکالمه‌محور و دوست داشتنی Projects به عنوان منبع اصلی آموزش داده می‌شود.
  • در کنار منبع اصلی، ویدیوها و پروژهایی در داخل و خارج از کلاس در اختیار زبان‌آموزان قرار داده می‌شود.
  • همچنین کتاب‌های داستان (Story book) براساس نیازها و علایق نوجوانان نیز در داخل و خارج از کلاس پوشش داده می‌شود.
  • در کلاس‌های نوجوانان سعی شده است تا با ایجاد تنوع و جذابیت باعث افزایش اشتیاق زبان‌آموزان به یادگیری زبان انگلیسی شویم.
فرم مشاوره و تعیین سطح رایگان​

نحوه‌ی برگزاری کلاس‌های نوجوانان

  • کلاس زبان انگلیسی آنلاین نوجوانان در آکادمی دیجی زبان به صورت یک ساعته تشکیل می‌شوند.
  • تمامی کلاس‌ها به صورت آنلاین و در بیگ بو باتن برگزار می‌شوند.
  • با پیشرفت تکنولوژی و آزمون و خطاهای بسیار و کسب تجربه در زمینه‌ی برگزاری کلاس‌های آنلاین، کیفیت این کلاس‌ها نه تنها از کلاس‌های حضوری کمتر نیست؛ بلکه ویژگی‌های برتری نسبت به کلاس‌های حضوری نیز دارد.
  • در کلاس‌های آنلاین، تخته‌ی آموزشی در دسترس است و صدا و تصویر مدرس و دانش‌آموزان به صورت لایو در کلاس پخش می‌شود.
  • بازی‌ها و فعالیت‌های متنوع آنلاین باعث افزایش جذابیت کلاس می‌شود.
  • فایل‌های صوتی، تصویری و ویدیویی نیز قابلیت پخش در کلاس را دارند و به جذابیت کلاس می‌افزایند.
  • نوجوانان می‌توانند با یک لینک و بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی به راحتی و با سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوز وارد کلاس شوند و در هر زمان و مکانی به کلاس دسترسی داشته باشند.

تمامی جلسات کلاس ضبط می‌شوند و مدتی پس از تشکیل کلاس، جهت مرور مطالب در دسترس هستند.

شهریه کلاس‌های زبان نوجوانان
English class for teenagers

شهریه کلاس‌های زبان نوجوانان

شهریه‌ی کلاس‌ها با توجه به عوامل مختلفی می‌تواند متفاوت باشد؛ از جمله تعداد زبان‌آموزان در کلاس. کلاس‌های خصوصی و تک نفره، نسبت به کلاس‌های گروهی و نیمه گروهی شهریه‌ی بیشتری دارند.

در کلاس‌های گروهی، زبان‌آموزان در انتخاب زمان کلاس و تعداد جلسات کمی محدودیت دارند و باید خود را با سایر افراد کلاس وفق دهند؛ اما از طرفی شهریه کمتری دارد.

در کلاس‌های خصوصی، تعداد جلسات، زمان کلاس و مدت زمان هر جلسه را زبان‌آموزان تعیین می‌کنند؛ اما کمشی شهریه کلاس‌ها نسبت به کلاس‌های گروهی بیشتر است.

زبان‌آموزان با توجه به شرایط خود می‌توانند کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اما جهت همراهی با زبان‌آموزان عزیز و والدینشان در شرایط اقتصادی فعلی، برخی روش‌های مختلف برای مراجعین در نظر گرفته شده است که کلاس‌ها مقرون به صرفه‌تر باشند:

در روش اول، با معرفی ما به دوستان خود، به ازای هر ثبت‌نام از طرف شما، به مدت 10 جلسه، 10 درصد تخفیف دریافت کنید.

در روش دوم می‌توانید در کلاس‌های دو سا سه نفره شرکت کنید که هم تعداد کم باشد و کیفیت کلاس بالا باشد و هم شهریه کلاس به مراتب کمتر از کلاس تک نفره باشد.

English class for teenagers

انواع کلاس‌های زبان نوجوانان

کلاس زبان عمومی:

زبان‌آموزانی که به طور کلی و اصولی قصد یادگیری کاربردی زبان انگلیسی را دارند، می‌توانند با کتاب‌های Project که گفته شد، یادگیری را به شکل صحیح و متناسب با سطح خود فرا بگیرند و قدم به قدم با متدها و استپ‌های جهانی پیش بروند.

کلاس‌های تقویت زبان مدرسه:

نوجوانان در مدرسه نیز با درس زبان انگلیسی مواجه هستند که برای تقویت زبان مدرسه جهت پشت سر گذاشتن امتحانات مدرسه با نمره‌ی بالا، می‌توانند در کلاس‌های آکادمی دیجی زبان شرکت کنند.

در تیم آموزشی دیجی زبان، مدرسینی مخصوص زبان مدرسه آموزش‌های تخصصی دیده‌اند و نزدیک امتحانات پایان‌ترم، زبان‌آموزان می‌توانند هم در کارگاه‌های جمع‌بندی دروس شرکت کنند و هم با شرکت در کلاس‌های خصوصی، هر چند جلسه‌ای که نیاز دارند، آموزش ببینند و نمونه سوالات مدرسه را تمرین کنند.

همچنین جزوه‌ها و ویدیوهای آموزشی ساده‌سازی شده نیز طراحی و تهیه شده است که در طول کلاس‌ها در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌گیرند.

سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.
سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.

ویژگی کلاس آنلاین نوجوانان در دیجی زبان

  • در ابتدا، مشاورین ما با نوجوانان مصاحبه‌ای خواهند داشت تا تعیین سطح و نیاز سنجی به درستی انجام شود.
  • با توجه به ویژگی‌های فردی زبان‌آموزان و سطح دانش فعلی آن‌ها، مشاوره تخصصی داده می‌شود و برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی برای هر یک از زبان‌آموزان انجام می‌شود.
  • تمامی کلاس‌های ما به صورت آنلاین و با کیفیت بالا تشکیل می‌شوند.
  • این کلاس‌ها برای رنج سنی 11 تا 16 سال طراحی و ارائه شده‌اند.
  • برای کلاس‌های نوجوانان، مدرسین با سابقه و متخصص انتخاب شده‌اند و به درستی آموزش دیده‌اند.
  • تمامی کلاس‌ها منطبق با روش‌ها و متریال‌های نوین آموزش طراحی شده‌اند.
  • با توجه به رده سنی بسیار حساسی که نوجوانان دارند، ما نیز حساسیت بسیاری در انتخاب روش‌های تدریس در کلاس‌ها داریم؛ مطالب به گونه‌ای دسته‌بندی و ارائه شده‌اند که سلایق نوجوانان و ویژگی‌های این گروه سنی را به خوبی در نظر گرفته باشند.
  • متریال‌های آموزشی فراوان و متنوع جهت ایجاد انگیزه و علاقه در نوجوانان به زبان انگلیسی طراحی شده‌اند.
  • گیم‌های متنوع و جذاب همراه با موسیقی‌های نوجوان‌پسند جهت بالا بردن انرژی کلاس در نظر گرفته شده است.
  • آموزش در قالب تمرینات متنوع، گیم، موسیقی، فیلم کوتاه و کارها و پروژه‌های گروهی و هیان‌انگیز انجام می‌شود.
  • در طول مسیر یادگیری، پشتیبان‌ها و مشاورین آموزشی دیجی زبان در کنار نوجوانان و والدین هستند تا مشکلات احتمالی را حل کنند و آرامش خاطری باشند برای زبان‌آموزان.
  • همه‌ی جلسات کلاس ضبط می‌شوند تا زبان‌آموزان مطلبی را از دست ندهند و حتی بعد از کلاس نیز بتوانند برای مرور و تحلیل دروس، به مطالب کلاس دسترسی داشته باشند.
  • همچنین زبان‌آموزان با مدرس و پشتیبان در خارج از کلاس نیز در ارتباط خواهند بود تا سوالات خود را به راحتی بپرسند و اشکالات خود را برطرف کنند.
مدت زمان دوره آموزشی نوجوانان
کلاس‌های آنلاین زبان نوجوانان

مدت زمان دوره آموزشی نوجوانان

میدانیم که سرعت و مدت یادگیری هر زبان‌آموز متفاوت است و هر نوجوان مسیر یادگیری منحصر به فردی را طی می‌کند.

در درجه اول میزان دانش زبانی نوجوان قبل از ورود به کلاس‌های آکادمی دیجی زبان تعیین کننده‌ی مسیر و مدت زمان یادگیری است. با توجه به سطح زبان‌آموز، نقطه‌ی شروع کلاس‌ها تعیین می‌شوند.

اما به طور کلی، 5 کتاب پراجکت برای نوجوانان قرار دارد که هر کتاب شامل 6 فصل است. به طور میانگین و به صورت تقریبی، هر کتاب پراجکت در 30 الی 35 جلسه آموزش داده می‌شود که مجموعا در 150 الی 180 جلسه تمام کتاب‌های نوجوانان پوشش داده می‌شوند.

با فرض اینکه نوجوانی بدون دانش زبانی قبلی و از صفر بخواهد کلاس‌ها را شروع کند و به صورت منظم هفته‌ای 3 جلسه کلاس داشته باشد، حدودا کمتر از یک سال و نیم طول می‌کشد تا تمامی این 5 کتاب آموزش داده شود.

این مدت زمان به پارامترهای بسیاری بستگی دارد و می‌تواند کمتر یا بیشتر شود. اولین پارامتر تاثیرگذار در مدت زمان به پایان رساندن این دوره، سطح اولیه‌ی زبان‌آموز است. نوجوانان لزوما نیازی به مطالعه‌ی تمامی کتاب‌های پراجکت نیستند.

اگر نوجوان در دوران کودکی و یا در مدرسه زبان انگلیسی را آموخته باشد، باید ابتدا تعیین سطح انجام شود و از سطح مناسب شروع به یادگیری کند.

همچنین سرعت یادگیری زبان‌آموزان، میزان تلاش و تعداد جلساتی که در هفته برگزار می‌شود در سرعت و طول دوره تاثیرگذار است. به علاوه در کلاس‌های گروهی و نیمه گروهی، سرعت پیشرفت کلاس کمی کندتر خواهد بود.

کلاس‌های آنلاین زبان نوجوانان

چرا نوجوانان باید زبان انگلیسی را بیاموزند؟

همانطور که یادگیری زبان انگلیسی تاثیر بسیار زیادی در آینده‌ی کودکان دارد، برای نوجوانان نیز یادگیری زبان انگلیسی از واجبات است. با این تفاوت که نوجوانان در مدرسه و به زودی در کنکور با چالش زبان انگلیسی روبرو خواهند شد و فرصت کمتری در یادگیری دارند.

بنابراین آموزش صحیح و اصولی به این گروه سنی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که نوجوانان در برهه حساسی هستند و ملاحظه‌ی روحیات آن‌ها اهمیت بسیاری دارد.

یادگیری زبان انگلیسی برای نوجوانان، هم می‌تواند در موفقیت تحصیلی آن‌ها در مدرسه بسیار موثر باشد، به ارتباط صحیح آن‌ها با جهان پیرامون و افزایش اعتماد به نفس آن‌ها نیز کمک بسیاری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید