با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌ی پلتفرم‌های آموزش مجازی و آنلاین، متدهای آموزشی نیز به روز شده‌اند و آموزش آنلاین به یک حوزه‌ی تخصصی تبدیل شده است.

تیم آموزشی دیجی زبان نیز با گردهمایی مجموعه‌ای از مدرسین و پشتیبان‌های متخصص در حوزه‌ی آموزش آنلاین تشکیل شده است که با تحقیقات و آزمون و خطاهای بسیار، بهترین و موثرترین شیوه‌ها و متریال‌های آموزشی را جمع‌آوری کرده است.

شیوه‌ی برگزاری کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی

  • کلاس آنلاین زبان در پلتفرم بیگ بلو باتن (BigBlueButton) برگزار می‌شوند که یک پلتفرم مخصوص آموزش می‌باشد و به طور اختصاصی جهت برگزاری کلاس‌های آنلاین طراحی شده است.
  • در این پلتفرم تخته آموزشی در دسترس است و مدرس و زبان‌آموزان می‌توانند روی صفحه بنویسند و علامت گذاری کنند.
  • صدا و تصویر مدرس و زبان‌آموز به صورت لایو پخش می‌شود.
  • جلسات ضبط می‌شوند و ویدیوی کلاس در دسترس است.
  • برای ورود به کلاس نیازی به نصب اپلیکیشنی نیست و تنها با یک لینک و با سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوز می‌توان وارد کلاس شد.
کلاس زبان انگلیسی آنلاین

نحوه‌ی ثبت نام در کلاس‌ها

جهت ثبت نام در کلاس‌ها، می‌توانید به طور مستقیم به پشتیبان دیجی زبان در تلگرام و یا پیامک در ارتباط باشید و یا فرم مشاوره‌ی رایگان را پر کرده تا پشتیبان‌ها با شما تماس بگیرند.

پس از انجام مشاوره و تعیین سطح و دادن اطلاعات لازم، نقشه‌ی راه به زبان‌آموزان ارائه می‌شود و با توجه به هدفی که دارند، راهنمایی می‌شوند و در صورت تمایل، می‌توانند با پرداخت شهریه ثبت نام خود را تکمیل کنند.

فرم رزرو مشاوره و تعیین سطح رایگان​

در جلسه‌ی مشاوره چه میگذرد؟

جلسه‌ی مشاوره حدود نیم ساعت است که به صورت رایگان و توسط کارشناس آموزش تیم دیجی زبان انجام می‌شود.

در جلسه‌ی مشاوره، ابتدا در گفتگویی با مراجعه‌کننده، اهداف و نظرات خود زبان‌آموز را شفاف می‌کنیم و با توجه به نتیجه‌ی تعیین سطح و زمان و هدف زبان‌آموز، مسیری که باید طی شود، شفاف‌سازی می‌شود.

در نهایت کلاس مورد نیاز زبان‌آموز معرفی می‌گردد و برنامه‌ریزی شخصی انجام می‌شود. همچنین زمان برگزاری کلاس‌ها و تعداد جلسات در هفته را زبان‌آموز با توجه به راهنمایی‌های کارشناس آموزش، تعیین میکند.

نحوه‌ی انجام تعیین سطح

برای کلاس‌های زبان عمومی، تعیین سطح به صورت شفاهی و در فضایی کاملا دوستانه و به دور از استرس و توسط کارشناس آموزش انجام می‌شود.

اما برای متقاضیان شرکت در آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس، تافل، دولینگو و… پس از انجام تعیین سطح شفاهی، اگر سطح فعلی زبان‌آموز نزدیک به نمره‌ی مورد نظر باشد، یک آزمون ماک یا آزمایشی نیز در تکمیل فرایند تعیین سطح نیاز است.

کلاس آنلاین زبان انگلیسی

انواع کلاس زبان انگلیسی آنلاین در دیجی زبان

  1. کلاس زبان کودکان: ویژه‌ی گروه سنی 6 تا 10 سال می‌باشد که مدرسین متخصص در حوزه‌ی آموزش کودکان، تدریس را به شیوه‌ای بسیار جذاب و موثر انجام می‌دهند.
  2. کلاس زبان نوجوانان: این کلاس‌ها برای گروه سنی 11 تا 16 سال طراحی شده‌اند و ویژگی‌های شخصیتی و سلیقه‌ی نوجوانان به خوبی در طراحی و انتخاب متد و متریال آموزشی در نظر گرفته شده است.
  3. کلاس زبان بزرگسالان: برای گروه سنی بالای 16 سال، با توجه به نیازها و علایق آن‌ها، متریال‌ها و فعالیت‌های مناسب طراحی و ارائه شده است.
  4. کلاس تقویت زبان مدرسه برای امتحان و کنکور: برای تقویت زبان مدرسه، کلاس‌ها و کارگاه‌های مخصوصی برگزار می‌شود که به همراه جزوه، نمونه سوال و ویدیوهای آموزشی مجزا می‌باشند.
  5. کلاس فری دیسکاشن یا مکالمه: این کلاس به صورت گروهی و صرفا مکالمه است و مخصوص زبان‌آموزان بالای سطح متوسط است که موضوع محور و بدون کتاب است.
  6. کلاس آمادگی برای آزمون آیلتس و تافل: افرادی که سطح زبان عمومی خوبی دارند و حالا می‌خواهند برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی آماده شوند، می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها ایرادات خود را برطرف کنند و با نحوه‌ی پاسخگویی به سوالات آزمون آشنا شوند.
  7. خصوصی یا گروهی: همه‌ی گروه‌های ذکر شده به جز دیسکاشن، هم به صورت گروهی و هم خصوصی قابل برگزاری هستند. اما کلاس دیسکاشن فقط به صورت گروهی و با ظرفیت محدود بین 4 تا 6 نفر برگزار می‌گردد.

چرا کلاس زبان آنلاین؟

همیشه تغییر عادت کار دشواری است و پس از سال‌ها استفاده از آموزش حضوری، کمی اعتماد به آموزش مجازی و آنلاین دشوار به نظر می‌آید؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش احساس نیاز به کلاس‌های آنلاین، امکانات بسیار زیادی ویژه‌ی کلاس‌های آنلاین طراحی شده است تا بیشترین بازدهی را به ارمغان بیاورد.

متاسفانه با آغاز اپیدمی کرونا و تجربه‌ی ناخوشایند دانش‌آموزان و دانشجویان از کلاس‌های آنلاین، اعتماد بسیاری از افراد نسبت به آموزش آنلاین را سلب کرده است؛ اما باید به این مورد توجه داشت که فعالیت در هر زمینه‌ای نیازمند آموزش و تخصص کافی و لازم می‌باشد. با داشتن تخصص کافی، آموزش آنلاین می‌تواند بسیار خوشایند باشد.

با افزایش امکانات ویژه‌ی آموزش آنلاین و انجام تحقیقات فراوان در این زمینه و افزایش تجربه‌ی مدرسین، آموزش آنلاین نیز جایگاه خود را پیدا کرده است و در حال حاضر با کیفیت بسیار بالا، نیاز دانشجویان و زبان‌آموزان را به خوبی برطرف می‌کند.

تیم آموزشی دیجی زبان متخصص در زمینه‌ی آموزش آنلاین است و مدرسین و پشتیبان‌ها در این حوزه به خوبی آموزش دیده‌اند و تجربه‌ی کافی فعالیت در حوزه‌ی آموزش مجازی را دارند.

سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.
سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.

کلاس آنلاین یا حضوری؟

هر یک از کلاس‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ اما با آگاهی از مزیت‌ها می‌توان مورد مناسب را انتخاب کرد.

  • بزرگ‌ترین مزیت کلاس‌های حضوری اتمسفر دوستانه و معاشرت با همکلاسی‌ها و مدرس است که ما در کلاس‌های آنلاین نیز به خوبی این فضای دوستانه را ایجاد کرده‌ایم.
  • در کلاس‌های آنلاین دیجی زبان، با انتخاب پلتفرم مناسب و ویژه‌ی کلاس آنلاین، آموزشی متفاوت و تخصصی ارائه می‌شود.
  • با روشن بودن دوربین و میکروفون مدرس و زبان‌آموز، موجب برقراری ارتباط موثر همانند کلاس‌های حضوری می‌شود.
  • تخته‌ی آموزشی همانند تخته سفید در کلاس‌های حضوری در دسترس است که هم مدرس و هم زبان‌آموزان می‌توانند بر روی آن یادداشت کنند.
  • تصاویر کتاب با کیفیت بالا به نمایش گذاشته می‌شود که حتی اگر زبان‌آموز کتاب هم نداشته باشد، مشکلی پیش نمی‌آید.
  • با استفاده از متریال‌های آنلاین، جذابیت کلاس به مراتب بالاتر از کلاس‌های حضوری خواهد بود و تنوع مطالب و فعالیت‌ها به جذابیت کلاس می‌افزاید.
  • بازی‌های متنوع آنلاین اتمسفری دوستانه ایجاد می‌کند که یادگیری را ساده و لذتبخش می‌کند.
  • استفاده از موسیقی، شعر، فیلم و گیمهای جذاب متناسب با مطالب آموزشی و سن زبان‌آموزان، از دیگر ویژگی‌های جذاب کلاس‌های آنلاین می‌باشد.
  • یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های کلاس آنلاین این است که تمامی جلسات ضبط می‌شوند و زبان‌آموزان هر چند بار که بخواهند می‌توانند ویدیو کلاس را بازبینی و مرور کنند و مطالب مفید را یادداشت کنند.
    به این ترتیب نیازی به یادداشت برداری بسیار در کلاس ندارند و می‌توانند تمام تمرکز خود را بر روی یادگیری بگذارند. بنابراین حتی اگر زبان‌آموزی غیبت داشته باشد، مطلبی را از دست نداده است؛ مزیتی که در کلاس‌های حضوری وجود ندارد.
  • از دیگر مزیت‌های کلاس آنلاین می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه اشاره کرد. در عصر حاضر که مشغله‌ها بسیار است، شرکت در کلاس در هر مکان و زمانی و بدون صرف زمان در خیابان و ترافیک، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.
  • همچنین افرادی که به هر دلیلی امکان خارج شدن از منزل را ندارند، می‌توانند از آموزش با کیفیت بهره‌مند شوند.
  • به علاوه تکالیف در خارج از کلاس برای مدرس ارسال و بررسی می‌شود و به این صورت زمان کلاس برای انجام کارهای جانبی هدر نمی‌رود.
  • همچنین در خارج از کلاس، مدرس و پشتیبان آموزشی در دسترس هستند تا پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند و مشاوره‌ی تخصصی بدهند.
کلاس زبان آنلاین دیجی زبان

چرا کلاس‌های دیجی زبان؟

در تیم آموزشی دیجی زبان، ما از افراد متخصص در حوزه‌ی آموزش آنلاین دعوت به همکاری کرده‌ایم تا با بالاترین کیفیت و به صورت حرفه‌ای خدمات آموزش آنلاین زبان انگلیسی را ارائه دهیم.

همچنین علاوه‌بر مدرسین متخصصی که در کنار زبان‌آموزان هستند، مشاورین و پشتیبان‌های حرفه‌ای نیز کار مشاوره و برنامه‌ریزی شخصی را انجام می‌دهند و در طول تمام مدت آموزش در کنار دانش‌آموزان هستند و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهند.

برنامه‌ریزی صحیح و فردی می‌تواند سرعت یادگیری را افزایش دهد و پروسه‌ی آموزش را جذاب‌تر کند و این خدمتی است که دیجی زبان به صورت تخصصی ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید