بسیاری از مراجعین کلاس زبان آنلاین، افرادی هستند که به سرعت قصد تقویت مکالمه و اسپیکینگ خود را دارند.

با توجه به نیاز عمده‌ی زبان‌آموزان به صحبت کردن روان و صحیح به زبان انگلیسی، آکادمی دیجی زبان نیز دوره‌های متعدد و مختلفی را برای این امر طراحی و ارائه کرده است.

در تیم آموزشی دیجی زبان، کارشناسان آموزش با توجه به شیوه‌های آموزش نوین زبان انگلیسی، دوره‌هایی را طراحی کرده‌اند که زبان‌آموزان بتوانند به راحتی و با لذت سطح مکالمه‌ی خود را ارتقا دهند.

ثبت نام کلاس فشرده مکالمه

مراحل ثبت نام کلاس فشرده مکالمه

با پر کردن فرم مشاوره و تعیین سطح رایگان، پشتیبان‌های تیم دیجی زبان با شما تماس می‌گیرند و جلسه‌ی مشاوره را تنظیم می‌کنند.

همچنین می‌توانید با ارسال پیام از طریق پیامک و یا اکانت تلگرام با ما در ارتباط باشید و جلسه‌ی مشاوره‌ی خود را رزرو کنید.

در جلسه‌ی مشاوره، به صورت آنلاین و شفاهی و در نیم ساعت تعیین سطح و نیازسنجی انجام می‌گردد و با توجه به شرایط و اهداف زبان‌آموز، مشاوره‌ی لازم داده می‌شود و زبان‌آموز می‌تواند با توجه به شرایط زمانی و مالی خود یکی از پیشنهادات کارشناس آموزش را انتخاب کند و پس از پرداخت شهریه در کلاس مورد نظر خود شرکت کند.

ثبت نام کلاس فشرده مکالمه
فرم مشاوره و تعیین سطح رایگان​

ویژگی کلاس فشرده صرفا مکالمه

  • کلاس زبان انگلیسی آنلاین در آکادمی دیجی زبان در فضای آموزشی بیگ بلو باتن تشکیل می‌شود.
  • کلاس آنلاین زبان نیازی به نصب برنامه‌ی خاصی ندارد و با یک لینک به کلاس وصل می‌شوید.
  • ظرفیت این کلاس جهت حفظ کیفیت حداکثری، بین 3 تا 6 نفر می‌باشد.
  • این کلاس به دلیل کتاب محور نبودن، ویژه‌ی زبان‌آموزانی است که حداقل به سطح متوسط (intermediate) رسیده باشند.
  • تمامی جلسات ضبط می‌شوند و جهت مرور در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌گیرند.
  • این دوره مجموعا 8 جلسه است و دو ماه طول می‌کشد و بعد از آن، زبان‌آموزان می‌توانند برای دوره‌ی بعدی ثبت نام کنند.
  • کلاس گروهی مکالمه هفته‌ای یک جلسه برگزار می‌شود.
  • چند روز قبل از برگزاری کلاس، موضوع و مطالب مرتبط از جمله ویدیو، پادکست، مقاله و وبلاگ برای دانشجویان در گروه تلگرامی ارسال می‌شود و چند روزی فرصت دارند تا خود را برای موضوع مورد نظر آماده کنند.
  • در روز برگزاری کلاس زبان آنلاین، هر یک از زبان‌آموزان به اندازه کافی فرصت دارند تا درباره‌ی موضوع جلسه صحبت کنند.
  • همچنین مدرس نیز با طرح سوالات چالش برانگیز، زبان‌آموزان را وادار به صحبت درباره‌ی موضوع مورد نظر و استفاده از لغات و ساختارهای آموزش داده شده می‌کند.
  • زبان‌آموزان صرفا مونولوگ ندارند و اجازه دارند با یکدیگر بحث و گفتگو کنند و با نظرات یکدیگر موافقت یا مخالفت کنند.
  • در حین گفتگوی کلاسی، معلم از تمامی صحبت‌ها یادداشت برداری می‌کند و در انتهای کلاس، چند دقیقه‌ای به فیدبک دادن می‌گذرد.
  • در این بخش معلم به کمک زبان‌آموزان ایرادات پر تکرار و مهم و اساسی را بررسی و تصحیح می‌کند و نکات لازم جهت تقویت مهارت اسپیکینگ را به دانشجویان منتقل می‌کند.
  • پس از اتمام جلسه‌ی مکالمه، زبان‌آموزان باید یک یا دو پاراگراف درباره‌ی موضوع مورد نظر بنویسند و در گروه بگذارند تا معلم تصحیح کند و بازخورد بدهد.
  • به این ترتیب، مهارت رایتینگ نیز در کنار اسپیکینگ تقویت می‌شود.
کلاس مکالمه زبان انگلیسی فشرده

شهریه کلاس فشرده مکالمه زبان انگلیسی

دوره‌های فشرده و کلاس‌های خصوصی مکالمه‌ی زبان انگلیسی، بسته به سطح و نوع کلاس شهریه‌ی متفاوت و متغیری دارند و در جلسه‌ی معارفه و تعیین سطح با توجه به شرایط و سطح، به زبان‌آموز گفته می‌شود.

اما شهریه‌ی کلاس‌های 8 جلسه‌ای گروهی صرفا مکالمه که هفته‌ای یک روز برگزار می‌شوند، به ازای کل دوره‌ی دوماهه، 680 هزار تومان می‌باشند که نسبت به کلاس‌های خصوصی اقتصادی‌تر است.

سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.
سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.

ویژگی کلاس خصوصی و فشرده مکالمه

اگر زبان‌آموزی برای تقویت مکالمه عجله داشته باشد و محدودیت زمانی داشته باشد، می‌تواند از کلاس خصوصی زبان انگلیسی استفاده کند که بتواند تعداد جلسات بیشتری در هفته داشته باشد و به صورت فشرده بر تقویت زبان انگلیسی خود تمرکز کند.

کلاس خصوصی مکالمه کاملا بر اساس نیازها و زمان‌بندی زبان‌آموز پیش می‌رود و هر چند جلسه در هفته که زبان‌آموز نیاز داشته باشد، برگزار می‌شود.

به علاوه در کلاس گروهی مکالمه، سطح زبان آموز باید حداقل متوسط باشد؛ اما کلاس مکالمه خصوصی برای هر سطحی برگزار می‌شود و فقط کافی است تا زبان‌آموان در حد مبتدی خواندن و نوشتن را بلد باشند.

بنابراین برای زبان‌آموزانی که پایین‌تر از سطح متوسط هستند، کلاس مکالمه خصوصی گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

کلاس خصوصی و فشرده مکالمه

شرایط کلاس مکالمه فشرده (Intensive Speaking)

در درجه‌ی اول، تمامی کلاس‌های زبان عمومی در آکادمی دیجی زبان، به صورت مکالمه محور هستند و در تمام کلاس‌ها توجه ویژه‌ای به مهارت اسپیکینگ زبان‌آموزان می‌شود و کلاس‌های ترمیک نیز در تقویت مکالمه بسیار موثر هستند.

اما برخی زبان‌آموزان با توجه به شرایط خاصی که دارند، مثلا برای اهداف بیزنسی یا شرکت در آزمون‌های بین‌المللی، نیاز دارند تا زمان بیشتری را صرف مکالمه کنند. این زبان‌آموزان می‌توانند در کلاس‌های خصوصی مکالمه و اسپیکینگ شرکت کنند و هر چند جلسه در هفته که نیاز داشته باشند کلاس بردارند.

در این کلاس‌ها با توجه به نیاز شخصی فرد و نقاط ضعف و قدرت دانشجو، مطالب کلاس و شیوه‌ی آموزش طراحی و اجرا می‌شود که دانشجو در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسد. در کلاس مکالمه زبان انگلیسی، بنابر نیاز زبان‌آموز، ممکن است نیاز به استفاده از کتاب‌های مکالمه محور باشد و یا کاملا موضوع محور و بدون کتاب پیش رفت.

روش دیگری که زبان‌آموزان می‌توانند بر مهارت اسپیکینگ خود تمرکز بیشتری داشته باشند این است که در کلاس‌های ترمیک زبان عمومی شرکت کنند و هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را تقویت کنند و در کنار آن در کلاس گروهی صرفا مکالمه نیز شرکت کنند.

کلاس گروهی مکالمه، موضوع محور است و براساس کتاب خاصی پیش نمی‌رود و از آن جایی که هفته‌ای یک جلسه برگزار می‌شود، زبان‌آموزان می‌توانند در کنار کلاس گروهی یا خصوصیِ زبان عمومی، در این کلاس نیز شرکت کنند.

نکته‌ی مهم درباره‌ی کلاس مکالمه این است که زبان‌آموزان باید حداقل سطح متوسط باشند تا در این کلاس گروهی شرکت کنند. در غیر این صورت می‌توانند در کلاس‌های مکالمه‌ی خصوصی شرکت کنند تا برنامه‌ریزی شخصی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید