یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، شرکت در کلاس‌های گروهی است. تیم آموزشی دیجی زبان بهترین و باکیفیت‌ترین کلاس آنلاین زبان انگلیسی را ارائه می‌دهد که با توجه به نیاز خود می‌توانید در کلاس مورد نظر خود شرکت کنید.

با تیم حرفه‌ای و تخصصی دیجی زبان که در حوزه‌ی آموزش آنلاین آموزش دیده‌اند، کلاس‌های متفاوت گروهی را با بالاترین کیفیت و بازدهی عالی تجربه کنید و با لذت زبان انگلیسی را بیاموزید.

کلاس گروهی زبان انگلیسی

نحوه‌ی برگزاری کلاس‌های گروهی

در ابتدا طی یک جلسه‌ی نیم ساعته، به متقاضیان مشاوره داده می‌شود و تعیین سطح انجام می‌شود. با توجه به سطح و هدف زبان‌آموز و شرایط شخصی هر فرد، بهترین گزینه‌ها معرفی می‌شوند تا زبان‌آموز کلاس مناسب خود را انتخاب کند.

هر فرد برنامه‌ی ویژه‌ی خود را دریافت می‌کند و در طول مسیر یادگیری، مشاور و پشتیبان دیجی زبان در کنار زبان‌آموز خواهند بود تا مشکلات احتمالی را حل کنند و نظارت مداوم بر پیشرفت زبان‌آموزان داشته باشند و کیفیت کار را کنترل کنند.

همچنین نحوه‌ی استفاده از کلاس زبان آنلاین نیز آموزش داده می‌شود. کلاس‌های گروهی برای همه‌ی گروه‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به طور مجزا طراحی شده است. در جلسه‌ی مشاوره، کتابی که زبان‌آموز باید مطالعه کند نیز معرفی می‌شود.

فرم مشاوره و ثبت نام کلاس گروهی

ویژگی کلاس های آنلاین گروهی

  • کلاس آنلاین زبان انگلیسی در پلتفرم کاربردی و محبوب Big Blue Botton برگزار می‌شوند.
  • با استفاده از تخته آموزشی، مدرس و زبان‌آموزان روی صفحه یادداشت می‌کنند.
  • فایل‌های صوتی و ویدیویی با کیفیت بالا پخش می‌شوند.
  • با استفاده از قابلیت گروه‌بندی، حتی در کلاس آنلاین نیز مانند حضوری فعالیت‌های گروهی و مکالمه‌های دو یا چند نفره قابل اجرا است. مدرس به تمامی گروه‌ها دسترسی دارد و صدای زبان‌آموزان را می‌شنود و نوت برداری می‌کند تا در پایان فعالیت گروهی، به کل کلاس فیدبک دهد.
  • با روشن کردن دوربین، تمامی زبان‌آموزان و مدرسین می‌توانند به خوبی با هم تعامل کنند و خواسشان به محیط اطراف پرت نشود.
  • همچنین قابلیت بلند کردن دست وجود دارد که همهمه نشود و به ترتیبی که دست بلند می‌کنند، مدرس اجازه‌ی صحبت می‌دهد.
  • همچنین در بخش گفتگوی عمومی زبان‌آموزان قابلیت تایپ دارند و می‌توانند سوال خود را یادداست کنند تا فراموش نکنند و مدرس به موقع پاسخ سوالات را بدهد.
  • به علاوه، بخشی جهت گفتگوی خصوصی با مدرس نیز وجود دارد که زبان‌آموزان در صورت نیاز می‌توانند برای مدرس پیغام بگذارند.
  • برای کنفرانس و ارائه‌ی زبان‌آموزان، قابلیت به اشتراک گذاشتن صفحه‌ی لپتاپ و یا آپلود فایل‌های پی دی اف یا پاورپوینت از سمت زبان‌آموزان وجود دارد.
  • از دیگر مزیت‌های کلاس گروهی آنلاین این است که در صورت غیبت داشتن، زبان‌آموز می‌تواند ویدیوی ضبط شده‌ی کلاس را ببیند و مطالب را یادداشت کند و تکالیف را ارسال کند. به این ترتیب، چیزی را از دست نمی‌دهد. ویدیوی ضبط شده‌ی کلاس تا دو هفته برای همه‌ی زبان‌آموزان در دسترس است.
ویژگی کلاس های آنلاین گروهی
کلاس آنلاین گروهی زبان انگلیسی

انواع کلاس‌های گروهی زبان انگلیسی

با توجه به نیاز و اهداف زبان‌آموزان، کلاس‌ها و دوره‌های متعددی در آکادمی دیجی زبان طراحی شده است که زبان‌آموزان بتوانند به راحتی کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنند و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به نتیجه دلخواه خود برسید.

کلاس زبان عمومی:

جنرال انگلیش پایه‌ی اصلی ورود به دنیای زبان انگلیسی است. در ابتدا باید دانشجویان به سطح قابل قبولی از زبان عمومی برسند و در ادامه در صورت نیاز، می‌توانند به سراغ دوره‌های آمادگی برای آزمون‌هایی چون آیلتس و تافل و دولینگو بروند و یا برای کنکور آماده شوند.

در کلاس‌های گروهی زبان عمومی، با توجه به سطح دانش زبانی متقاضیان، به کلاس مناسب خود معرفی می‌شوند و برنامه دقیق و شخصی دریافت می‌کنند.

کلاس تقویت زبان مدرسه:

برای تقویت زبان مدرسه، برای تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین جهت آمادگی برای کنکور، کارگاه‌ها و کلاس‌های جمع‌بندی و تست زنی طراحی شده است که برای دانش‌آموزان عزیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

کلاس مکالمه:

پس از رسیدن به سطح متوسط، زبان‌آموزان می‌توانند در کلاس صرفا مکالمه یا فری دیسکاشن که موضوع محور هستند شرکت کنند و دانش زبانی خود را فعال کنند و از جانب مدرس فیدبک سازنده دریافت کنند.

سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.
سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.

مزیت‌های شرکت در کلاس گروهی زبان انگلیسی

قطعا انتخاب نوع کلاس به شرایط و نیازهای زبان‌آموز بستگی دارد؛ اما توصیه‌ی همیشگی ما برای زبان عمومی و مخصوصا سطوح پایین، شرکت در کلاس‌های گروهی است.

  • اولین و شاید مهم‌ترین مزیت کلاس‌های گروهی نسبت به کلاس خصوصی زبان انگلیسی، بحث هزینه است که در کلاس‌های گروهی، شهریه به مراتب کمتر است.
  • در کلاس گروهی، امکان مکالمه با افرادی هم سطح خود فراهم است که می‌تواند تمرین خوبی برای انتقال مطالب باشد.
  • در کلاس گروهی زبان‌آموزان متعددی وجود دارند که برقراری ارتباط با افراد مختلف و تمرین فهم لهجه‌ها و صداهای مختلف را امکان‌پذیر می‌کند.
  • زبان‌آموزان می‌توانند در کلاس‌های گروهی، پارتنر مطالعاتی پیدا کنند و با افرادی که شرایط یکسانی دارند هماهنگ شوند و در خارج از کلاس نیز تمرین مکالمه داشته باشند.
  • در کلاس‌های گروهی امکان انجام فعالیت‌های متنوع و جذاب گروهی و گیم‌های آنلاین وجود دارد که به جذابیت کلاس می‌افزاید و یادگیری را لذتبخش می‌کند.
  • در کلاس‌های گروهی دیجی زبان، تعداد زبان‌آموزان محدود است و کلاس‌ها شلوغ نیستند و به اندازه کافی زمان برای صحبت کردن برای تمامی زبان‌آموزان وجود دارد.
  • همه‌ی زبان‌آموزان فیدبک می‌گیرند و در کنار دوستان هم سطح خود اعتماد به نفس صحبت کردن در جمع را به دست می‌آوردند.
  • در خارج از کلاس، گروه پشتیبانی نیز در دسترس است که زبان‌آموزان سوالات خود را بپرسند و تکالیف خود را ارسال کنند.
  • با ارسال و تصحیح تکالیف در خارج از تایم اصلی کلاس، زمان کلاس به چک کردن تکالیف نمی‌گذرد و به طور کامل برای درس و تمرین سپری می‌شود.
آموزش گروهی زبان انگلیسی

تیم آموزشی دیجی زبان با بهترین و به روزترین متدهای آموزشی و با نظارت دقیق کارشناس آموزش، بهترین خدمات آموزشی را ارائه میدهد. تمامی مدرسین آکادمی دیجی زبان در حوزه‌ی خاصی آموزش دیده‌اند و تخصص کافی دارند.

همچنین به دلیل سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی، تیم تحقیقاتی ما هر روز برای به روز کردن متدها و متریال‌های آموزشی و ایجاد جذابیت و تنوع در کلاس‌ها تلاش می‌کند و اطلاعات تمامی مدرسین، مدام در حال آپدیت و به روز شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید