این روزها معمولا با مراجعینی روبرو هستیم که به دلیل مسائل کاری بین‌المللی و یا مهاجرت، برای یادگیری زبان انگلیسی عجله دارند و می‌خواهند در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند.

یادگیری زبان یک پروسه‌ی زمان‌بر است و نمی‌توان انتظار معجزه داشت و یک شبه راه صد ساله را رفت؛ اما اگر زبان‌آموز اراده‌ی قوی داشته باشد و دقیقا با برنامه‌ای که می‌دهیم پیش برود، این پروسه می‌تواند به حد زیادی کوتاه و سریع شود.

در آکادمی دیجی زبان، با همکاری متخصصین حوزه‌ی آموزش و کارشناسان و مشاورین برنامه‌ریزی به زبان‌آموزان کمک می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه خود برسند.

کلاس فشرده زبان انگلیسی

شرایط ثبت نام در کلاس زبان فشرده

در ابتدا متقاضیان با پر کردن فرم مشاوره و تعیین سطح رایگان و یا از طریق پیامک یا تلگرام می‌توانند زمان جلسه‌ی مشاوره و تعیین سطح را تنظیم و رزرو کنند.

در جلسه‌ی مشاوره، طی یک گفتگوی شفاهی نیم ساعته، متقاضی تعیین سطح و نیازسنجی می‌شود و با توجه به شرایط و اهداف زبان‌آموز، نقشه‌ی راه داده می‌شود و کلاس‌ها و دوره‌های مناسب معرفی می‌شوند.

کلاس فشرده زبان انگلیسی

 که در نهایت زبان‌آموز می‌تواند با توجه به شرایط زمانی و مالی خود، گزینه‌ی مناسب را انتخاب کند و پس از ثبت نام در کلاس مورد نظر خود شرکت کند.

توضیحات کامل و راهنمایی‌های لازم در جلسه‌ی مشاوره توسط کارشناس آموزش داده می‌شود تا زبان‌آموز بتواند به راحتی بهترین تصمیم را بگیرد.

فرم مشاوره و تعیین سطح رایگان​

شهریه کلاس زبان فشرده

همانطور که در بالا ذکر شد، روش‌های مختلفی جهت یادگیری فشرده و افزایش سرعت یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که با توجه به سطح زبان‌آموز و انتخاب هر یک از کلاس‌ها و دوره‌ها، شهریه متفاوت و متغیر خواهد بود.

به طور کلی شهریه‌ی کلاس‌های گروهی نسبت به خصوصی کمتر است و شهریه ثابتی برای هر سطح وجود دارد؛ اما کلاس خصوصی شهریه‌ی بیشتری دارد و به نسبت مدت زمان هر جلسه و تعداد جلسات در هفته، این شهریه متفاوت است.

همچنین کارگاه‌های آموزشی و جمع‌بندی نیز شهریه‌های متغییری با توجه به مدت زمان کارگاه، مطالب آن و ظرفیت کارگاه دارند که در صورت برگزاری هر کارگاه، به زبان‌آموزانی که آن کارگاه برایشان مفید خواهد بود، اعلام می‌گردد.

دوره‌ی فری دیسکاشن یا صرفا مکالمه که فقط برای دانشجویان سطح متوسط به بالا ارائه می‌شود، به صورت یک دوره‌ی دو ماهه‌ی 8 جلسه‌ای برگزار می‌شود و شهریه‌ی آن 680 هزار تومان می‌باشد.

آموزش فشرده مکالمه زبان انگلیسی آنلاین
شهریه کلاس زبان فشرده

نحوه‌ی برگزاری کلاس‌های فشرده

در جلسه‌ی مشاوره و نیازسنجی، طبق گفتگویی که با زبان‌آموز انجام می‌شود، براساس نیازها و اهداف متقاضی برنامه‌ی شخصی داده می‌شود و زبان‌آموز می‌تواند براساس شرایط مالی و زمانی خود کلاس و دوره‌ی مورد نظر خود را انتخاب کند و یادگیری را شروع کند.

در هرجایی از مسیر یادگیری، اگر زبان‌آموز قصد ایجاد تغییراتی در کلاس‌ها، زمان و تعداد جلسات را داشته باشد، با مشورت با کارشناسان ما به خوبی راهنمایی می‌شود و تغییرات لازم ایجاد می‌شود و می‌تواند سرعت پیشرفت کلاس را کاهش یا افزایش دهد.

کلاس‌های فشرده نیز مانند سایر کلاس‌ها به صورت آنلاین در فضای آموزشی و اختصاصی بیگ بلو باتن برگزار می‌شوند و تمامی جلسات جهت مرور دانشجویان ضبط می‌شوند.

متریال‌های لازم برای زبان‌آموز ارسال می‌شود و در خارج از کلاس نیز راه ارتباطی با مدرس وجود دارد. همچنین راه ارتباطی با پشتیبان و مشاور نیز وجود دارد تا زبان‌آموزان بتوانند به سرعت و به راحتی به پاسخ سوال‌های خود برسند.

در کلاس زبان انگلیسی آنلاین، میکروفون و دوربین جهت برقراری ارتباط موثر بین زبان‌آموز و مدرس روشن است و مطالب گوناگون از جمله تصاویر مرتبط، فایل صوتی و ویدیویی در کلاس نمایش داده می‌شود.

همچنین گیم‌های آنلاین نیز در فضای کلاس جهت بالا بردن جذابیت و یادگیری غیرمستقیم برگزار می‌شود.

شهریه کلاس زبان فشرده
سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.
سوالی دارید؟
با کارشناسان آموزش دیجی زبان سوالات خود را مطرح کنید.

تفاوت کلاس زبان فشرده با عادی

در آکادمی دیجی زبان، در حالت عادی زبان‌آموزان برای فراگیری زبان انگلیسی در کلاس زبان آنلاین گروهی شرکت می‌کنند که معمولا حدود سه سال طول می‌کشد تا از صفر به سطح پیشرفته برسند.

اما اگر زبان‌آموزی به هر دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی عجله داشته باشد و محدودیت زمانی داشته باشد، می‌تواند در کلاس‌های خصوصی زبان شرکت کند.

کلاس خصوصی نسبت به کلاس گروهی سریع‌تر پیش می‌رود. همچنین در کلاس خصوصی، برنامه‌ریزی به صورت اختصاصی و ویژه‌ی همان زبان‌آموز صورت می‌گیرد و براساس نیازهای او، چیدمان کلاس و مطالب آموزشی انتخاب طراحی می‌شوند.

در کلاس‌های خصوصی، زبان‌آموزان می‌توانند با توجه به میزان زمانی که در هفته می‌توانند به یادگیری و مطالعه‌ی زبان انگلیسی اختصاص دهند، تعداد جلسات بیشتری در هفته کلاس بردارند.

در حالت عادی، زبان‌آموزان برای یادگیری زبان عمومی، معمولاهفته‌ای دو یا سه جلسه کلاس دارند؛ اما برای کلاس فشرده، زبان‌آموز می‌تواند این تعداد را افزایش دهد و یا زمان هر جلسهرا بیشتر کند.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین فشرده

البته که در صورت تقاضای کلاس فشرده، وظایف زبان‌آموز نیز افزایش می‌یابد و باید زمان و انرژی بیشتری را در منزل جهت مطالعه و تمرین زبان اختصاص دهد.

روش دیگری که زبان‌آموزان می‌توانند به صورت فشرده تمرین مکالمه داشته باشند این است که علاوه بر کلاس‌های عادی خود چه به صورت گروهی و چه خصوصی، به صورت همزمان در دوره‌ی فری دیسکاشن یا صرفا مکالمه نیز شرکت کنند.

این دوره بر اساس کتاب نیست و مکالمه محور است. در این کلاس زبان‌آموزان از مطالبی که آموخته‌اند بیشتر در مکالمه استفاده می‌کنند و آموخته‌های خود را فعال می‌کنند. همچنین از مدرس فیدبک سازنده دریافت می‌کنند و اشتباهات خود را در مکالمه اصلاح می‌نمایند.

به علاوه جهت مرور و جمع‌بندی مطالب مختلف از جمله برخی گرامرهای پیچیده، زبان مدرسه، تکنیک‌های رایتینگ و اسپیکینگ، تکنیک‌های پاسخگویی به آزمون‌های بین‌المللی مختلف از جمله آیلتس و تافل و دولینگو، کارگاه‌هایی برگزار می‌شود که زبان‌آموزان با شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند یادگیری خود را جمع‌بندی و تثبیت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید